Rawnsley Park Station

Rawnsley-1081Donderdag, 17 december 2009. De weersverwachting was juist, althans de storm viel reuze mee -het heeft wel hard gewaaid vannacht, maar echte storm was het niet te noemen- maar regenen doet het vanmorgen wel. Voor ons niet echt een probleem want we moeten toch een stukje rijden om bij de Flinders Range te komen. Alles bij elkaar is het zo’n 150 kilometer. Onderweg waren nog wel wat bezienswaardigheden, maar door de regen hebben we deze maar overgeslagen. We moeten toch weer dezelfde weg terug en dan hebben we alsnog de gelegenheid om alles te bekijken. Rond de middag kwamen we aan op de camping. Het was wel heel erg rustig, zo’n 3 bezoekers! Omdat het nog regende hebben we eerst maar lekker op ons gemak aan geluncht. Ook lekker knus en gezellig hoor die regen op het dak van de camper. Rond 2 uur klaarde het weer op en besloten we om een klein stukje te gaan wandelen. We waren niet van plan om ver te gaan en hadden dan ons dan ook niet echt voorbereid. Rawnsley-1082Achteraf stom natuurlijk, maar ja een goede les voor de volgende keer. Onderweg zagen we redelijk veel kangoeroes en omdat we het toch wel mooi vonden besloten we een stukje verder te wandelen. Afijn een klein stukje om werd een groter stukje en al met al hebben we toch nog zo’n uurtje gewandeld, zonder drinken mee te nemen en -het ergste- zonder deet. En dat hebben we geweten, want het is echt niet normaal hoeveel vliegen hier zitten. En alhoewel ze niet steken zijn ze toch behoorlijk irritant. We waren dan ook weer blij dat we bij de camper aankwamen. Van het wandelen hadden we het toch behoorlijk warm gekregen en we hebben dan ook een duik in zwembad genomen om lekker af te koelen.